RSS

2 måneder med egen iPad

28 mai

Nå har jeg testet ut iPad’en, og jeg må si at jeg er fornøyd med den. Den største fordelen med iPad’en er at det er så raskt å skru den på (det er ikke ventetid slik det er med vanlige pc’er når man starter dem opp ). Veldig greit dersom man bare skal sjekke opp noe rakst på internett eller noe slikt. I tillegg er den enkel å bruke, og veier jo tilnærmet ingenting. Jeg bruker den jo kun for å være på internett, samt enkelte apps som jeg har installert (spill). Den har jo ikke word e.l, så jeg er avhengig av en vanlig pc i tillegg. Så sånn sett så er jo egentlig iPad’en overflødig for mitt vedkomne, men gud hvor deilig det er å ha den i hus allikevel 😀 Et minus med iPad’en som jeg har funnet ut er at den ikke alltid klarer å komme lengre nedover i slike «rullgardinsmenyer» som er inne på enkelte sider. IPaden viser kun det den ruta har plass til å vise, også viser den ikke det som ligger «lengre» ned.

Konklusjon: Jeg er glad for at jeg har iPad’en, men jeg hadde ikke klart meg uten å ha en vanlig pc ved siden av. Hvis valget sto mellom iPad eller pc så hadde jeg vært nødt til å velge pc’en.

 
Legg igjen en kommentar

Skrevet av den 28/05/2011 i Diverse

 

Legg igjen en kommentar